Klijent rezervacijom termina automatski pristaje na Opće uvjete poslovanja (u daljnjem tekstu OUP) i Politiku privatnosti ZonaManicura nail&beauty Lounge, obrt za manikuru, vl. Tamara Šipek,(dalje samo ZM) koje su propisane ovim odredbama sastavljenim za veći broj ugovora koje jedna strana (Sastavljač ZM) predlaže drugoj ugovornoj strani, fizičkoj osobi u daljnjem tekstu klijentu koji rezervira termin za uslugu prije ili u trenutku sklapanja Ugovora, točnije rezervacije termina za pružanje usluga definiranih djelatnošću obrta, a čija je zakonska regulativa definirana Zakonom o obveznim odnosima.
1.VRSTA USLUGA I NAČIN PRUŽANJA USLUGA
1.1. Primatelj usluga ZM odnosno klijent mora imati navršenih 16 godina starosti za usluge uređivanja noktiju, a za ostale usluge 18 godina starosti
1.2. Isključivo se radi usluga "Gel manikura/Refill naš rad" a "trajni lak ili gel lak" se ne radi, točnije, ne radi se izgradnja noktiju rubber odnosno gumastim gelovima. Umjesto "trajnog laka ili gel laka" radi se geliranje prirodnih noktiju gradivnim gelom, točnije izgradnja zaštitne strukture slojem gradivnog gela. Gel za blagotvornu izgradnju prirodnih noktiju do srednje dužine prema The GelBottle šabloni, prilagođeno za hrvatsko tržište oznaka "S", specijalno je namijenjen za prirodne nokte, samonivelirajući, skida se brušenjem ili otapanjem u acetonu te je zaštićen pod linijom proizvoda BIABTM (Builder in a Bottle) također zaštićene robne marke The GelBottleTM.
1.3. PRODUŽAVANJE NOKTIJU (ugradnja) radi se od a)hibridnog gela ProformTM na šablonu britanskog brenda The GelBottleTM , ,i Bluesky, ili b)full cover gel ekstenzijama američkog brenda Aprés gelX.
1.4. Refill (nadopuna) na tuđi rad u klasičnom smislu se ne radi. Ako klijenti žele gelirati prirodne nokte ili ih produžiti, prethodno moraju skinuti tuđi rad kod nas ili drugdje, i rezervirati uslugu pod nazivom "Refill na tuđi rad" koja se ne pruža kao klasična usluga refilla (nadopuna), već kao usluga "Produžavanja" (ugradnje) uz po potrebi dodatno uklanjanje tuđeg rada pri čemu ZM ne snosi nikakvu odgovornost ako se pritom utvrdi bolest noktiju nastala kod drugog Pružatelja usluga te nije dužna sanirati takve setove noktiju. Pritom ZM zadržava pravo odbiti pružati daljnju rezerviranu uslugu, kao i sve ostale rezervacije istog klijenta sve dok klijent ne izliječi nokte i kožu kod liječnika. Ako se spomenuto utvrdi, ZM zadržava pravo naplatiti klijentu cjelokupnu uslugu za rezervirani termin bez obzira što je zbog bolesti noktiju i po zakon koji propisuje spriječavanje širenja zaraznih bolesti dužna odbiti takvog klijenta. Cijena za navedenu uslugu navedena je javno u Cjeniku objavljenom na web stranici ZM i u salonu. 1.5. Za sve gore navedene usluge pružatelj usluga ZM zadržava pravo promjene proizvođača materijala za geliranje kad tako odluči bez navođenja razloga. Također, pružatelj usluga ZM zadržava pravo uvođenja novih usluga i novih materijala, poboljšanih izmijenjenih usluga i novih cijena kad tako odluči bez navođenja razloga.
1.6. NOVIM klijentom smatra se fizička osoba koja rezervira i plati prvi puta bilo koju vrstu usluge kod pružatelja usluge ZM.
1.7. REDOVITIM klijentom smatra se fizička osoba koja rezervira i plati svaka 3 ili 4 tjedna za redom ukupno 12 usluga bilo kojeg tretmana.
1.8. Gel manikura ili popravci na tuđi rad se ne rade! Tuđi rad klijenti uklanjaju u ZM na način i po uvjetima propisanim ovim Općim uvjetima poslovanja pod točkom 1.2., 1.3. i 1.4., 1.6. i 1.7. Usluga koja uključuje samo trajno uklanjanje tuđeg rada također se ne radi.
2.POVRAT NOVCA
Povrat novca se ne radi. Umjesto toga svako eventualno nezadovoljstvo klijenta pokušavamo riješiti odmah nakon tretmana u salonu kod pružatelja usluga ZM a ne izvan (kasnijim namjernim ili nenamjernim lošim online recenzijama na raznim platformama). Svakog klijenta stoga uvijek višekratno ispitujemo tijekom i odmah nakon tretmana jesu li zadovoljni uslugom. Stoga pozivamo klijente da se prije dolaska u salon obavezno pripreme preko web stranice ZM tako da znaju cijenu željenog tretmana i što brže i lakše prenesu svoje želje nail artistu, kao i da se tijekom i po tretmanu obavezno usmeno izjasne jesu li zadovoljni krajnjim rezultatom. Ako klijent nije zadovoljan i ako je moguće intervencijom zadovoljiti njegova očekivanja to ćemo i učiniti, a ako to nije slučaj, odmah će mu se skinuti manikura sa noktiju i usluga mu se neće naplatiti. Ako je slučajno usluga već naplaćena također će se skinuti manikura i zatim vratiti novac.
3.REKLAMACIJE
Reklamacije klijenata koji grizu nokte i/ili ih iz navike namjerno oštećuju uključujući i kožicu oko noktiju se ne primaju i pružatelj usluge ZM ima pravo odbiti pružiti uslugu takvom klijentu zbog bilo kojeg razloga a osobito zdravstvenog rizika. Pružatelj usluge ZM zadržava pravo odbiti pružiti uslugu bilo kojem klijentu iz bilo kojeg razloga. Reklamacije klijenata osim onih koji grizu nokte i/ili ih iz navike oštećuju, primaju se samo dan poslije i to samo ako se utvrdi greška od strane pružatelja usluge ZM. Kasnije se reklamacije ne primaju jer je klijent imao mogućnost usmeno iskazati nezadovoljstvo uslugom još u salonu a manikura se svakodnevnim nošenjem i korištenjem prstiju troši i prirodni rast noktiju je oslabljuje. Osim toga, da bi manikura što duže trajala i zadržala ljepotu potrebno je pridržavati se:
3.1.UPUTSTVA O NJEZI GEL MANIKURE
Nokti se anatomski smatraju rožnatom tvorevinom (mrtvo tkivo) koja raste iz svog korijena (živo tkivo) i služe prvenstveno zaštiti vrhova prstiju na rukama te se stoga trebaju čuvati kao i svaki drugi dio tijela kako bi služili svojoj namjeni. Svaka manikura drugi dan nakon pružene usluge ne smatra se više novom zbog korištenja prstiju i noktiju u gore spomenute svrhe. Obavezno je nošenje namjenskih rukavica kako bi se zadržao nanesen završni sloj u obliku sjaja ili mata koji štiti boju i gel ispod završnog sloja i to prilikom: svakodnevnih kućnih radova ili profesionalnih, osobito onih u vodi s deterdžentima i ostalim kemikalijama, prilikom kuhanja i čišćenja, radova u vrtu i sl.(sa zemljom), građevinskih radova, bojanja zidova i slično. Ako klijenti koriste nokte kao alat* štete prvenstveno zdravlju svojih noktiju jer se to smatra namjernim oštećivanjem nanesenog materijala i zdravlja prirodnih noktiju te kršenjem "Uputstava o njezi gel manikure" pa pružatelj usluga ZM ne snosi nikakvu odgovornost za nastalu zdravstvenu štetu na noktima ili apliciranom materijalu te zadržava pravo odbiti popravak takvih noktiju. Kod slučajne traume (oštećenja, puknuća, napuknuća) prirodnih noktiju i nanesenog materijala, preporuka je klijentima da nazovu odmah pružatelja usluge ZM kako bi u skladu sa pravilima struke "popravio nokat" ili trajno skinuo materijal te po potrebi klijenta uputio liječniku. Prva tri dana nakon gel manikure nokti se ne smiju izlagati vrućim i dugotrajnim kupkama (saune, bazeni, hidromasažni bazeni i sl.) zbog mogućeg odizanja završnog sloja i/ili gela ispod. Kreme za sunčanje, kreme za izbjeljivanje, kreme za toniranje tena, sredstva za bojanje kose, neke namirnice sa puno pigmenata i prirodnih kiselina kod pripreme jela također nagrizaju sjaj i gel te ostavljaju mrlje. Svaka manikura nakon 2 tjedna počinje gubiti svoj prvotno formiran oblik noktiju zbog rasta i trošenja. Nakon 4 tjedna oblik noktiju se u potpunosti gubi, a korekcija je zahtjevnija i traje duže jer je potrebno napraviti rebalans. Rebalans znači stanjiti deblji sloj gela a tanji sloj prethodno nanesenog gela podebljati te ispočetka oblikovati nokte, osobito ako se isti krate, što zahtjeva duži tretman, veći obujam posla i materijala i stoga se navedeno dodatno naplaćuje. Svakodnevno izlaganje suncu osobito u ljetnim mjesecima za vrijeme godišnjih odmora i kloru u bazenu, može čak promijeniti boju ili je posvijetliti jer su neki pigmenti propisani zakonima EU i nemaju bolju zamjenu. Također, uzimanje nekih antibiotika može promijeniti boju osobito na rubovima oko kože. Za tipkanje po tuch screen i elektroničkoj tipkovnici preporuča se koristiti jagodice a ne nokte. Preporuka je također ne ponavljati nesvjesno uzastopne štetne radnje sa noktima koje naizgled evidentno štete noktima i uzrokuju oniholizu odnosno odvajanje prirodnog nokta od ležišta nokta što posljedično uzrokuje infekcije. Pružatelj usluge ZM će u prethodno spomenutom slučaju upozoriti klijenta i istovremeno zadržati pravo odbiti pružanje daljnje usluge i bilo koje druge usluge kao i bilo kakvu odgovornost za eventualno nastalo narušeno zdravlje noktiju. Svako nepridržavanje Uputstava o njezi gel manikure iz ovog članka smatra se kršenjem istih i pružatelj usluga ZM ne snosi nikakvu odgovornost za nastalu štetu na nanesenim materijalima ili prirodnim noktima a osobito za narušeno zdravlje prirodnih noktiju. Preporuka je svakodnevno korištenje prirodnih ulja za njegu noktiju i okolnog tkiva i hidratantnih krema protiv isušivanja kože.
3.1.1. Korištenjem noktiju kao alat smatra se bilo koja radnja sa prstima prilikom koje klijent umjesto namjenskog alata za tu radnju koristi nokat . Primjeri: tipkanje noktima po tipkovnici, struganje noktima po površinama, otvaranje pakiranja i limenki noktom, pritiskanje različitih vrsta poluga i gumba noktom, obuvanje bez žlice i slično.
4.POLITIKA I UVJETI REZERVACIJA
ZM pristupa poslovanju ozbiljno i profesionalno te je iz istog razloga kreirala web stranicu sa svim potrebnim informacijama i Cjenikom koji je transparentan, jasan i razumljiv. Stoga klijente upućujemo da upite o cjenama ne rade telefonskim pozivima ili bilo kojim drugim kanalima poput društvenih mreža i sličnih platformi, jer ZM kao mali obiteljski posao fizički nije u mogućnosti na njih odgovarati. Iz istog razloga ZM omogućila je klijentima platformu za samostalno online rezerviranje termina 24/7 uz mogučnost premiještanja termina i kreiranja vlastitog Profila za što lakše upravljanje svojim terminima a sve na obostrano zadovoljstvo kako klijenata tako i ZM koja može više vremena posvetiti kvaliteti poslovanja i pružanju usluge, a klijenti kvaliteti svog vremena i životnog stila. Salon isključivo radi na principu online naručivanja odn. online rezervacija. Da bi termin bio sigurno rezerviran klijent prilikom rezervacije pažljivo upisuje sve potrebne podatke kako bi bili ispravni i obavezno sprema dostavljeni podsjetnik u digitalnom obliku (dalje u tekstu e-podsjetnik) preko kojeg će u njemu sadržanim linkom nakon drugog e-podsjetnika obavezno!! potvrditi svoj dolazak! U suprotnom, ako klijent ne potvrdi svoj dolazak na kartici "Confirmed"(potvrđujem) , termin će automatizmom biti otkazan i klijent trajno onemogućen u daljnjem procesu rezervacija. Prvi e-podsjetnik dostavlja se odmah po rezervaciji te služi klijentu da se podsjeti na termin i da preko linkova u e-mailovima samostalno potvrdi dolazak ili premjesti termin u propisanom roku navedenom u članku 5. ovih OUP. Druga poruka dostavlja se klijentu 50 sati prije zakazanog termina kada klijent može u roku sat vremena potvrditi ili premjestiti termin bez penalizacije. U slučaju da klijent nakon dostavljene druge poruke nije potvrdio svoj dolazak za sat vremena primiti će poruku da je termin otkazan za koji vrijedi primjena penalizacije iz Članka 5. ovih OUP. Zbog brže i lakše organizacije rasporeda termina preporuke su:
4.1.POLITIKA I UVJETI ZA REDOVITE MJESEČNE TERMINE:
rezervacije se primaju online ovisno o preferencijama klijenata. Tolerira se premijestiti ili otkazati termin do 49 sati prije rezerviranog termina bez posebnog objašnjenja. Nejavljanje i nedolazak na termin automatski znači brisanje iz baze klijenata i trajnu nemogućnost rezervacije termina. Uz datum i vrijeme za online rezerviranje termina potrebno je rezervirati i:
4.1.a) obavezno "Gel manikura/Refill naš rad" ili "Produžavanje naš rad", ovisno o želji klijenta
4.1.b) nije obavezno ali se preporučuje upisati željenu dužinu, oblik i ukrašavanje(poslati fotografiju)
4.1.c) obavezno dodatno rezervirati i "Ukrašavanje" samo ako se radi komplicirano ukrašavanje pod nazivom usluge "Ukrašavanje nestandardno" kako je opisano na web stranici pod "Upute za rezervacije" i u Cjeniku pod stavkom Ukrašavanje te poslati obavezno i fotografiju!
4.2. POLITIKA I UVJETI ZA REZERVACIJU PRVOG TERMINA
Ako se klijent naručuje prvi puta ili samo za posebne prigode tj. povremeno, rezervacije se primaju jednako kao i za redovite klijente. Prvi slobodan termin može se rezervirati online najranije 3 sata prije termina ili ako ZM ne odredi drugačije. Klijenti sa tuđim radom obavezno rezerviraju "Refill na tuđi rad", neovisno radi li se o noktima sa ili bez dužine. U suprotnom, pružatelj usluge ZM prilikom dolaska klijenta na termin zadržava pravo klijentu odbiti raditi bilo koji tretman ili uslugu. Nakon što je klijentu odbijena usluga ako klijent svejedno želi rezervirati sljedeći termin primijenjuju se isti uvjeti kao i za otkazani termin 24 sata prije rezerviranog termina iz Članka 5. Stavak 5.3. Također, roditelj koji kao pratnja dovodi svoje maloljetno dijete na bilo koji tretman, osobito geliranja, smatramo da je upoznat sa zdravstvenim rizicima takvog postupka kao i sa Zakonom koji to propisuje, te ZM ne snosi odgovornost za bilo kakvu nastalu zdravstvenu štetu bilo gdje na ili u tijelu za vrijeme ili nakon tretmana. Također, ZM zadržava pravo odbiti takvu uslugu i/ili prijaviti roditelja nadležnim državnim institucijama bude li roditelj na bilo koji način narušavao ugled i/ili nanosio štetu poslovanju ZM. Također, roditelj koji dovodi svoje maloljetne potomke u pratnji u salon usprkos našim uputama o zabrani, preuzima potpunu odgovornost za eventualno nastalu zdravstvenu ozljedu odnosno štetu svojih potomaka zbog dovođenja istih u okruženje koje nije primjereno za njihovu dob i potencijalno je opasno za narušavanje njihovog zdravlja. Osim što ZM odbija bilo kakvu odgovornost za iznad navedenu štetu po zdravlje roditeljevih potomaka, zadržava i pravo prijaviti roditelja nadležnim institucijama za nebrigu o svojim potomcima bude li roditelj na bilo koji način narušavao ugled i poslovanje ZM. Roditelj u slučaju nastale štete na inventaru od strane njihovih potomaka, također treba nadoknaditi istu odmah po nastalom događaju i biti će mu obračunata po trenutnoj srednjoj cijeni inventara u trgovinama (srednja cijena iz 3 nasumično odabrane trgovine). Radi organizacije rasporeda termina za rezervaciju uz datum i vrijeme termina potrebno je rezervirati i:
a) obavezno "Refill na tuđi rad" ako se radi o tuđem radu ili Gel manikura/Refill naš rad ako se radi o prvoj gel manikuri na klijentovu dužinu prirodnih noktiju
b) nije obavezno ali se preporučuje navesti željenu dužinu, oblik i ukrašavanje(poslati fotografiju)
c) obavezno dodatno rezervirati i "Ukrašavanje" samo ako se radi komplicirano ukrašavanje "Ukrašavanje nestandardno" - pogledaj navedeno na izborniku web stranice pod "Upute za rezervacije" te u Cjeniku pod stavkom Ukrašavanje. Poslati obavezno i fotografiju! Mole se klijenti da na termin dođu spremni odnosno upoznati sa cijenom u Cjeniku na stranici i željama kako ne bi odužili termin. U suprotnom u pomanjkanju vremena, pružatelj usluge ZM zadržava pravo staviti samo završni sloj gela tzv. top.
4.3. POMOĆ PRUŽATELJA USLUGA ZM ZA REZERVACIJU TERMINA
Ako klijent zatraži da ZM umjesto njega napravi online rezervaciju termina, vrijede jednaka pravila iz ovih OUP kao i kad klijent samostalno rezervira termin. Klijent sa rezerviranim terminom od strane ZM automatski prihvaća OUP i Politiku privatnosti.
4.5. Pružatelj usluga ZM zadržava pravo premijestiti, odbiti ili otkazati rezervaciju termina bez navođenja razloga. To se osobito odnosi na slučajeve već penaliziranih klijenata, čestih premiještanja termina, unesenih neispravnih podataka za rezervaciju termina, neispravno rezerviranih termina osobito kad umjesto Refill-a na tuđi rad rezervira Gel manikuru ili obrnuto, ili kod mogučnosti odabira bolje ponude (manjeg cjenovnog iznosa rezervacije). Ako klijent umjesto Refill-a na tuđi rad rezervira Gel manikuru naš rad ili bilo koju drugu uslugu geliranja noktiju koja nije u skladu sa ovim OUP, u salonu će mu se odraditi željena usluga a naplatiti usluga koju je trebao rezervirati po pravilima iz ovih OUP ako to dozvoljava, a ako ne dozvoljava odbit će mu se raditi bilo koja usluga i naplatiti će mu se penalizacija u vrijednosti usluge koju je pogrešno rezervirao.
5. POLITIKA OTKAZIVANJA TERMINA
5.1. >49 SATI prije rezerviranog termina klijenti mogu isti otkazati bez posebnog objašnjenja
5.2. 48 SATI (2 DANA) dana prije rezerviranog termina za novi termin potrebno je prvo platiti 50% iznosa propuštenog termina, bez iznimaka
5.3. <24 SATA (1 DAN) prije ili na dan rezerviranog termina za novi termin potrebno je prvo nadoknaditi cjelokupni iznos (100%) propuštenog termina bez iznimaka
5.4. Nejavljanje i/ili nedolazak - brisanje iz baze te trajna nemogućnost rezervacije
6. ONLINE REZERVACIJE
Prednost online rezervacija: Klijentima je omogućeno samostalno rezerviranje i premiještanje rezerviranih termina te uvid u rezerviranu uslugu i sve prijašnje rezervirane usluge. Također klijentu je na platformi za online rezervacije omogućeno kreiranje vlastitog Profila čime mu se olakšavaju buduće rezervacije i premiještanja termina jer ne moraju iznova unositi potrebne osobne podatke. Napominjemo da u profil klijenta pružatelj usluge ZM nema mogučnost pristupa. Online rezervacije su jednostavne: ako klijent želi produžiti nokte i nema gel na noktima rezervirati će Produžavanje naš rad a u suprotnom Refill tuđi rad. Prilikom usluge Refill tuđi rad , tuđi rad će se ukloniti i pružiti usluga Produžavanje sa materijalima i tehnikom kakvu pružamo u sklopu svojih usluga za koje smatramo da su jedinstvene i dizajnirane s puno uloženog rada, znanja i iskustva. Ako klijent želi nadopuniti nokte gelom na naš rad, tada naručuje "Gel manikuru/refill naš rad" koji uključuje korekciju bez obzira na dužinu svojih noktiju. U oba slučaja predviđeno je i vrijeme za jednostavno i detaljnije ukrašavanje opisano u Cjeniku na web stranici ZM. Ako se radi o kompliciranom ukrašavanju pod nazivom "Ukrašavanje nestandardno" koje je opisano na web stranici u Cjeniku pod stavkom "Ukrašavanje", klijent mora uz "Produžavanje" ili "Gel manikura/Refill naš rad" na platformi za online rezervacije istovremeno rezervirati i stavku "Ukrašavanje" te obavezno poslati fotografiju. Klijent može uz Produžavanje ili Gel manikuru/Refill naš rad istovremeno rezervirati i neki od MiniSpa tretmana u trajanju od 10 minuta. VIP Spa tretman rezervira se zasebno i traje 30 minuta.
Online plaćanje cjelokupnog iznosa usluge nije omogućeno ali uskoro rezervacije više neće biti moguće bez uplate depozita i pritom će se primjenjivati "Politika otkazivanja termina" iz Članka 5. automatskom penalizacijom tj.naplatom otkazanih ili premiještenih termina u skladu sa Člankom 5. ovih OUP. Penalizacija će se vršiti od strane Servisa za plaćanje i fiskalizaciju tako da se neće moći poništiti bez obzira na razlog otkazivanja termina. Zasad klijenti još ne moraju uplaćivati depozite kako bi rezervirali termin, ali čim se usklade potrebne tehnikalije, o tome će biti na vrijeme obaviješteni.
7. KAŠNJENJE NA TERMIN
Kašnjenje se ne tolerira. Molimo klijente da dođu na vrijeme, obavezno bez pratnje, osobito kućnih ljubimaca. Iako volimo djecu a osobito životinje, njima je užasno dosadno za vrije boravka u salonu i stvara nam obostrani pritisak nauštrb kvalitete tretmana i atmosfere. Također, molimo klijente da prethodno skinu običan lak za nokte te opuste ruke (ne dlanove) na naslonu ne gledajući u nokte jer u suprotnom tehničar ne vidi nokte i nije u mogućnosti raditi što također smanjuje kvalitetu tretmana. Prethodno iskustvo klijenta stečeno kod drugih tehničara može se u potpunosti razlikovati, stoga klijenti obavezno tijekom manikure slijede upute jer bez povjerenja nema rezultata.
8. *PREPORUKE ZA "GEL MANIKURU NAŠ RAD/REFILL NAŠ RAD"
Gel manikura/Refill naš rad - uključuje i korekciju odnosno ispravljanje rasta noktiju koji bi narušio pravilnu strukturu umjetnih noktiju te je oslabio. Ponavlja se svaka 3-4 tjedna ovisno o osobnim preferencijama i brzini rasta prirodnih noktiju u kombinaciji sa dužinom pločica noktiju. Gel manikura/Refill naš rad nakon Produžavanja preporučuje se za 2-3 tjedna ovisno o stanju prirodnih noktiju. Nakon navedenog razdoblja tretirani nokti počinju imati tendenciju pucanja zbog novoizrasle dužine. Aplicirani se materijali svakodnevnim aktivnostima troše pa su redovne Gel manikure potrebne ne samo zbog estetike već i zdravlja noktiju. Čak i ako gel manikura potraje 6-8 tjedana, ploče noktiju trpe pritisak novoizrasle dužine, osobito zbog predebelog sloja gela koji se nakupio rastom na dijelu nokta koji vrši pritisak na prirodnu ploču nokta. Zbog prije navedenog može doći do pojave oniholize tj.odvajanja nokatnih ploča od ležišta noktiju što može dovesti do onihomikoze (gljivičnih bolesti noktiju), bakterijskih infekcija (Pseudomonas aeruginosa). Uzrok tome je ulazak vode i prljavštine u odignuti prostor između nokta i mesa. Isto se može dogoditi opetovanim odlaganjem korekcija, nesvjesnim ili svjesnim udarcima i posljedično odvajanjem gela od prirodnog nokta zbog trošenja i/ili nepažnje, nebrige, struganja vrhovima noktiju, prčkanja po gelu i okolnom živom tkivu. Napominjemo da do toga neće doći ako se Gel manikure rade redovito svaka 3-4 tjedna, ovisno o brzini rasta noktiju i preferencijama klijenata, vodi pravilna njega te stoga u slučajevima zapuštanja ili nepravilne njege noktiju i kože ruku kao u u gore opisanim slučajevima pružatelj usluga ZM ne snosi nikakvu odgovornost. Preporučuje se svakodnevno korištenje ulja za njegu kože i zanoktica te hidratantne kreme protiv isušivanja i pucanja kože dlanova i nadlanica i/ili u ZM rezervirajti neki od Spa tretmana za ishranu, hidraciju i revitalizaciju noktiju i kože. Na oboljele nokte i zahvaćene psorijazom ne radimo tretmane geliranja i klijenti su Zakonom o zaštiti pučanstva od širenja zaraznih bolesti dužni obavijestiti pružatelja usluge ZM ako boluju od psorijaze noktiju ili neke druge bolesti noktiju jer u suprotnom ne odgovaramo za eventualne zdravstvene posljedice. Svi alati i oprema koje koristi pružatelj usluga ZM su ispravni, sigurni, sterilni i dezinficirani te bez ikakvog štetnog utjecaja na kožu i nokte, a pružatelj usluge ZM educiran i kompetentan za izvođenje usluga, stoga zadržavamo pravo odbiti odgovornost za bilo kakvu pojavu bolesti bilo gdje na i/ili u tijelu klijenta. Također ZM odbija bilo kakvu odgovornost za bilo koji oblik narušenog zdravlja bilo gdje na tijelu ili u tijelu, osobito noktiju, dlanova i nadlanica te prstiju. Naši OUP i Politika privatnosti razlikuju od ostalih salona zbog razlika u pružanju usluga, korištenim materijalima, tehnici i tehnologijama koje se koriste kao i politici poslovanja i kao klijent prihvatili ste ih automatizmom samom rezervacijom termina.
9. UKRAŠAVANJE I BOJA
Zadržavamo pravo da nakon rezerviranog geliranja i/ili ukrašavanja u međuvremenu ponestane materijala te molimo klijente za razumijevanje jer se to događa vrlo rijetko, gotovo nikada. Također zadržavamo pravo da klijent dizajn ili boju vidi drugačije od Pružatelja usluge što umnogome ovisi o činjenici da se boje sa fotografija na digitalnim uređajima (tzv. RGB boje) i u tisku (CMYK boje) razlikuju od onih u realnosti, stoga klijent može u salonu odabrati približne boje i ukrase, osobito ako se radi o tuđim fotografijama i radovima gdje su korišteni drugi proizvodi i druge tehnike. Fotografije nam ponajprije služe da što lakše shvatimo želje klijenata i svakako su dobrodošle! Pružatelj usluga ZM zadržava pravo odbiti uslugu ukrašavanja u nedostatku vremena i/ili ako klijent nije unaprijed rezervirao komplicirano Ukrašavanje nestandardno kao što je navedeno u ovim OUP po opisanom postupku na službenoj web stranici ZM u Cjeniku pod stavkom Ukrašavanje.
Hvala svim klijenticama i klijentima što poštuju navedene Uvjete poslovanja i tako podržavaju permanentnu kvalitetu i poboljšanje usluga te kvalitetnu atmosferu.
10. IZNENADNE SITUACIJE PRUŽATELJA USLUGE ZM
Klijenti će u slučaju godišnjeg odmora (GO) ili iznenadne spriječenosti pružatelja usluge u ZM o tome biti obavješteni u razumnom roku. Ako se radi o iznenadnoj i neodgodivoj situaciji rezervirani termini biti će prolongirani za određeni period izostanka pružatelja usluga u ZM, a klijenti imaju pravo odbiti takve uvjete ili premijestiti termine.
11. POPUSTI, PAKETI, KREIRANJE PROFILA, PROGRAM PREPORUKE, AKCIJE, DARIVANJA, POKLON BON
11.1. 10% popusta za kreiranje Profila i preko njega rezerviranog tretmana - obračunava se u salonu nakon prethodno kreiranog Profila i preko njega rezerviranog tretmana na koji se po završetku tretmana u salonu obračunava 10% popusta. Može se iskoristiti jednokratno samo za prvu rezerviranu uslugu nakon kreiranja profila te nije prenosiv. Ako klijent kreira profil slanjem ispunjenog obrasca za popust, popust vrijedi 30 dana od dana slanja obrasca i obračunava se u salonu uz ime i prezime. Obrazac se može poslati ponovo ako klijent propusti gore navedeni rok od 30 dana. Popust ne vrijedi za klijente "povratnike". Popust traje od 07.10.2024. dok ZM ne odredi drugačije. Klijent će preko Profila i e-malovima dobivati daljnje ponude, akcije i pogodnosti te novosti ako to želi.
11.1.1. KREIRANJE PROFILA za registraciju i popust 10% na rezervirani termin
Registracija je vrlo jednostavna i navođena je logikom. Opis dolje je malo duži ali služi za one kojima možda negdje zatreba pomoć.
Kreiraj svoj Profil klikom na stranici na "Rezerviraj online", a zatim u desnom gornjem kutu na SIGN IN. Nakon što se otvori novi prozor u donjem desnom kutu klikne na žuti link "Sign in". Otvorit će Ti se novi prozor i nakon što upišeš svoj e-mail, broj mobitela i lozinku (zapiši je sa strane,za lakše pamćenje datum rođenja, jedno veliko i jedno malo prvo slovo za ime, prezime, npr.) klikneš dolje Save. Nakon toga klikneš lijevo gore na karticu "Appoitments"(termini) i u njoj skroz dolje na sivu karticu "Book now"(Rezerviraj). Kad se otvore sve kategorije usluga odabereš uslugu koju želiš rezervirati. Otvoriti će ti se cjelokupna ponuda pa i dodatnih usluga uz onu osnovnu koju si već odabrala. Npr. ako rezerviraš "Gel manikuru/refill naš rad (BIAB, Proform)" možeš još dodatno rezervirati i neki od Spa tretmana. Zatim klikneš na Select karticu odabrane usluge, zatim "Continue". Otvoriti će ti se polje s kalendarom i ponuđenim datumima, klikneš na datum koji ti odgovara i odabereš dolje vrijeme koje ti odgovara. Opet klikneš na "Continue" (dalje) te upišeš u obrazac DA, da potvrđuješ kako si pročitala Opće uvjete poslovanja, Cjenik i Politiku privatnosti. Na kraju klikneš desno gore "Complete". Nakon toga Pročitaš "Politiku i Uvjete" te klikneš na karticu "I agree". Otvoriti će ti se nove ponuđene kartice redom: Plaćanje(Pay) koje još nije omogućeno, a sa karticom "Confirm" potvrđuješ svoj dolazak, s karticom "Cancel" otkazuješ a ono što ti je najlakše putem profila jest Premiještanje termina karticom "Reschedule". U profilu možeš vidjeti sve svoje prošle termine i trenutno rezervirani. Osim toga dobivati ćeš i nove ponude te razne pogodnosti kao e-mail i/iliSMS. Odmah nakon rezervacije dobit ćeš i prvi e-mail podsjetnik.Drugi e-mail podsjetnik stići će Ti 50 sati prije termina kada OBAVEZNO potvrđuješ svoj dolazak (klikom na Confirmed) ili još stigneš u roku od sat vremena premijestiti svoj termin klikom na "Reschedule" karticu.
11.2. AKCIJA "MINI I VIP LOYALITY“
11.2.a) "MINI" - za potrošenih 70 eura i više ugrabi 10,00 eura vrijedan mini Spa tretman za simboličnih 0,05 eurocenta.
11.3.b) "VIP" - za potrošenih 140 eura i više ugrabi 35,55 eura vrijedan Vip Spa tretman za simboličnih 0,04 eurocenta
Akcija vrijedi za jednokratne iznose računa i odnosi se na redovite klijente. Klijent prilikom sljedeće rezervacije za gel overlay/korekciju naručuje i Spa tretman. Molimo klijente da sačuvaju račun za lakšu evidenciju.
11.4. POKLON BON - izdaje se na iznos 40, 50, 70 i 100 € te vrijedi 2 mjeseca od datuma kupnje. Poklon bon bez obzira na iznos može se iskoristiti isključivo jednokratno i nije prenosiv te vrijedi na upisano ime i prezime. Svaki bon ima upisanu šifru i ne vrijedi bez šifre koja odgovara zapisanoj šifri u salonu prilikom izdavanja Poklon bona.
11.5. *Kreiraj Profil za 10% popusta i tretman po želji - obračunava se u salonu nakon prethodno kreiranog Profila i preko njega rezerviranog tretmana na koji se po završetku tretmana u salonu obračunava 10% popusta.
11.6. PAKETI - paketi su kreirani u obliku više usluga sklopljenih u jednu čime se štedi vrijeme i novac jer se neke faze usluga poklapaju pa je cijena usluge i vrijeme cjelokupnog za utoliko i umanjena. Paketi se uvode ovisno o odluci pružatelja usluge ZM.
12. OSTALE USLUGE SALONA
Sve navedeno u prethodnim člancima i stavcima ovih OUP jednako vrijedi i za ostale usluge pružatelja usluge ZM.
13. PRUŽATELJ USLUGE ZONA MANICURA ZADRŽAVA SVA PRAVA ODBITI PRUŽITI BILO KOJU USLUGU BILO KOJOJ OSOBI U BILO KOJEM VREMENSKOM OKVIRU I NAČINU KOMUNIKACIJE KOJU NOVI, STALNI ILI POTENCIJALNI KLIJENTI REALIZIRAJU ILI POKUŠAJU REALIZIRATI S PRUŽATELJEM USLUGE ZONA MANIKURA BILO DA SE TO ODNOSI FIZIČKI U SALONU ILI ELEKTRONIČKI NA BILO KOJOJ PLATFORMI ILI APLIKACIJI ZA ELEKTRONIČKU KOMUNIKACIJU I TO BEZ OBJAŠNJENJA
POLITIKA ZAŠTITE PRIVATNOSTI / Privacy Policy
Sve osobne podatke klijenata ili potencijalnih klijenata koje prikuplja ZonaManicura Nail&Beauty Lounge, obrt za manikuru, vl.Tamara Šipek (dalje u tekstu samo ZM), ZM koristi samo u prethodno navedene svrhe prikupljanja. Rezervacijom termina digitalno ili telefonom, klijent automatski pristaje na prikupljanje podataka u procesima za promotivne i marketinške svrhe ZM. Procesi prikupljanja podataka provode se u svrhu brendiranja, poticanja prodaje usluga, poboljšanja usluga (slanje podsjetnika za termine, newslettere, ponude, akcije i slično) i marketing obrta. Svi prikupljeni osobni podaci klijenata koriste se samo u gore spomenute interne svrhe unutar ZM i ne izdaju se ili prodaju nikome izvan ZM. Klijent činom rezervacije i obavljenom uslugom prihvaća da ZM možda dokumentira na bilo koji način (zvučnim i/ili video i/ili pisanim putem) nokte i/ili ruke prije i/ili poslije tretmana, kao i cjelokupan proces usluge u svrhu promocije, poboljšanja pružanja usluge, poboljšanja poslovanja te zaštite ugleda i poslovanja ZM.
"Preporuke za Gel manikure"(dalje u tekstu preporuke) pod člankom 8. ujedno su i minimalni rizici uljepšavanja i učvršćivanja noktiju slojem gela (Gel manikura/Refill naš rad). Ako se klijenti ne pridržavaju navedenih preporuka iz članka 8. i Uputstava o njezi gel manikure iz članka 3.1. ovih OUP, rade to isključivo na vlastitu odgovornost te odbijamo bilo kakvu odgovornost za narušeno zdravlje noktiju ili bilo kojeg organa u ili na tijelu i jednako tako zadržavamo pravo odbiti pružiti daljnju uslugu takvim klijentima.
Jednak primjerak ovih Općih uvjeta poslovanja dostupan je klijentima i u salonu.
*Članak 12. Stavak 12.5. *Kreiraj Profil i rezerviraj za 10% na tretman" kao i Članak 11. Stavak 11.1.1. KREIRANJE PROFILA za registraciju i popust 10% na rezervirani termin naknadno su doneseni 7.10.2024.
Sve moguće sporove klijent i ZM obvezuju se da će prvo rješavati sporazumno i na miran način. U slučaju da to nije moguće nadležan je Općinski Sud u Varaždinu.
U Varaždinu, 01. ožujka 2024.
ZonaManicura Nail&Beauty Lounge, obrt za manikuru, vl.Tamara Šipek